Platform voor klacht- en meldingafhandeling

Een hogere omzet door een grotere klanttevredenheid

Easy Maintain is een klantenportaal waarmee uw klanten, uw medewerkers en uw leveranciers altijd de informatie zien die u met ze wil delen. Doordat Easy Maintain ontwikkeld is als Cloudservice met de modernste technologie is het geschikt voor alle apparaten, zowel desktop, tablet als smartphone. U kunt uw klanten betrekken bij alle processen zonder dat het u inspanning kost. Uw klant heeft op elk gewenst moment toegang tot Easy Maintain en krijgt waarschuwingen wanneer er nieuwe informatie over het project beschikbaar is. Door de slimme technologie, die uw eigen systemen niet aantasten, is Easy Maintain gemakkelijk uitbreidbaar en daardoor flexibel te gebruiken in een veranderende markt.

EASY MAINTAIN is modulair opgezet. Momenteel is de meldingenmodule operationeel en deze kunnen wij op korte termijn voor u inrichten. Deze melding module biedt het volgende:

Via één of meerdere online meldingsformulieren kunnen uw klanten een melding doen of een klacht indienen over een storing, calamiteit of een offerte aanvragen voor een nieuw werk.
U kunt verschillende formulieren definiëren voor verschillende soorten meldingen, vragen en/of objecten.
Betrokkenen kunnen gegevens aanvullen en desgewenst een foto bijvoegen.
Bij een nieuwe melding of nieuwe status stuurt het systeem automatisch een email-notificatie uit aan de betrokkenen, waaronder een automatisch bericht aan de klant dat de melding is ontvangen.
Naast de standaard formulieren is het via de formulierenengine eenvoudig om zelf formulieren te ontwerpen. De applicatie geeft u inzicht in de flow van de meldingen en de mogelijke antwoorden. Op deze wijze draagt u er zorg voor dat alle noodzakelijke informatie wordt meegegeven en de melding aansluit op de bestaande processen binnen uw organisatie.
Op basis van de businessrules in het systeem worden meldingen desgewenst automatisch doorgezet naar de juiste contractpartij. (bijv. Schilderwerk wordt automatisch doorgezet naar de schilder, of meldingen buiten kantooruren gaan direct naar de storingsdienst). Op uitstaande acties wordt een melding gezet die u naar een in te stellen periode een herinnering stuurt. Het aanmaken en beheren van deze businessrules doen wij voor u.
Als u een melding in behandeling neemt kunt u deze van een prioriteit voorzien. Tevens kunt u deze melding toewijzen aan één of meerdere medewerkers of partners die afspraken kunnen maken en tenslotte de melding kunnen afhandelen. Ook kunnen alle betrokkenen met elkaar communiceren door bijvoorbeeld het uitwisselen van een foto. Uiteraard ziet u alle informatie en blijft u in controle en liggen de gemaakte afspraken vast.
Het is mogelijk via maatwerk adapters een koppeling te realiseren met de bestaande achterliggende systemen. Hiermee kan informatie uit de systemen ontsloten worden, of gevoed worden. Denk aan openstaande facturen, planningen, urenregistratie e.d.. Vanuit de eenvoud hebben we besloten deze koppelingen nu nog niet standaard te verwerken, maar is in de toekomst goed te realiseren.
U kunt bepalen of de klant in de communicatie met uw onderaannemer wordt meegenomen.
Uitbreidbaar bijvoorbeeld via adapters koppelen aan uw achterliggende systemen.
Management informatie met aantal meldingen/doorlooptijden.

Voortgang vernieuwingen

Waar zijn wij nu mee bezig om te verbeteren of toe te voegen?

Easy Maintain is in te zetten als zelfstandig systeem, zonder dat het invloed heeft op uw bestaande systemen of processen. U kiest zelf welke informatie u uit uw systemen wilt ontsluiten, bijvoorbeeld openstaande facturen, planningen of een urenregistratie. Dit is mogelijk via adapters waarmee Easy Maintain aan uw eigen systeem koppelt.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid om speciale, klantspecifieke modules te ontwikkelen. Hiermee kan Easy Maintain nog verder op uw behoefte worden ingericht.

Graag bespreken we alle mogelijkheden met u.